در گفتگو با مهر اعلام شد:

جزئیات تخفیف شبکه آزمایشگاهی به نخبگان و شرکتهای دانش بنیان

جزئیات تخفیف شبکه آزمایشگاهی به نخبگان و شرکتهای دانش بنیان

مدیر شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهره مندی ۵ هزار و پانصد نفر از طرح تخفیف دار شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

دکتر رضا اسدی فرد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرحی در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردیِ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با عنوان باشگاه مشتریان عضو شبکه، از یک سال قبل برای ارایه خدمات آزمایشگاهی تخفیف‌دار به گروه‌های مخاطب مختلف شروع شده است.

وی افزود: اعضای بنیاد نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مادر سراسر کشور و همه افراد عضو باشگاه مشتریان شبکه می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طرح‌های تخفیف‌دار مشمول اعضای باشگاه مشتریان می شود، گفت: نخبگان به میزان ۶۰ درصد، شرکت های دانش بنیان ۵۰ درصد، اعضای هیات علمی ۴۰ درصد و همه اعضای باشگاه مشتریان به میزان ۱۵ درصد از تخفیف خدمات آزمایشگاهی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی برخوردار می شوند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری افزود: تا کنون ۵ هزار و پانصد نفر از این طرح تخفیف دار استفاده کرده اند.

اسدی فرد خاطر نشان کرد: ابتدای سال جاری شانزده میلیارد ریال بابت این تخفیف‌ها از طرف معاونت علمی و فناوری به مراکز عضو شبکه پرداخت شده است.

وی افزود: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌های فعال در حوزه فناوری‌های راهبردی کشور است که تقویت و توسعه زیرساخت‌های خدمات مطلوب آزمایشگاهی را در این حوزه بر عهده دارد.

وی با اشاره به اهداف شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی گفت: «بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های فناوری راهبردی»، « تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی»، «جمع آوری اطلاعات جامع در مورد تعداد و نوع تجهیزات آزمایشگاهی و پراکندگی آن در سطح کشور با هدف نیازسنجی صحیح برای توسعه توان آزمایشگاهی کشور»، « ارتقا دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه‌ها از طریق آموزش و به اشتراک‌گذاری تجارب»، «استانداردسازی فعالیت‌های آزمایشگاهی و ارائه خدمات با نتایج قابل اعتماد»، «کمک به تکمیل توانمندی‌های آزمایشگاهی مراکز عضو در راستای نیازهای کشور» از اهداف این شبکه به شمار می روند.

کد خبر 3865098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha